1 maj 2010

Never ending story

Mår lite bättre idag, efter att fått sova ut och äta en rejäl frukost. Min älskling väckte mig imorse innan han skulle till jobbet, så vi hann äta äggmacka och müsli innan han drog iväg för en heldag på jobbet, stackarn slutar inte förren 20.00 ikväll. Jag skall också jobba, men bara blygsamma 5 timmar. Knappt så man tjänar på det :)

Efter frukosten tog jag mig i kragen och satte mig och pluggade, äntligen är projektarbet och loggboken färdig och inskickad. Tänkte idag (från sängen) skissa på en utvärdering och sedan renskriva den imorgon, så jag kan skicka in den med. Sedan är jag helt färdig, och tur är väl det för imorgon börjar jag matte B. Hugha!!
Får inte heller glömma att ringa om valideringen, och ett par samtal ang bröllopet... Jisses vad mycket det är hela tiden. Tur att man har sina lurvpellar :)

Inga kommentarer: