17 maj 2010

Shop til' you drop.

Molnigt idag igen - blä. Jag som ville ha på mig en piffig våroutfit. Nja, nog för att det blir samma, men utan solgalsögon och utan känsla. Och hur kul är det...?
Jag är glad att vi la beställningen hos HM, trots att vi inte vet hur vi skall betala :P Jag köpte 6-7 vårtoppar på rea, söta, vita och blommiga :) Robin fick lite shorts, skjortor och några t-shirts. Jo, en skitsnygg stickad randig tröja, väldigt sailorboy!
Nu har jag egentligen bara några saker jag skulle behöva köpa för att fylla på vårgarderoben, men det får vi ta den dagen jag har pengar. Vilket jag aldrig kommer få, inte den här sommaren i alla fall. Smart va?

1. Vit spetstunika från Indiska.
2. RayBans i wayfarermodellen.
3. Ljus jeansjacka.
4. Svarta gladiatorsandaler från Wildflower by Kenza.
5. Gråa seglarskor i tyg från H&M.
6. Locktång av mindre modell.
7. Hårprodukter! Serum, värmeskydd, nytt schampo och balsam...
8. Nytt smink. Och det en hel del...
9. Svart väska med nitar. (Tro det eller ej, men jag såg en jättefin på Landvetter?)


Mjo, det var en del i alla fall. Just nui sitter och och bloggar med håret i hela ansisktet iförd myskläder. Detta trots att syster kommer om 30 minuter. Vi skall åka in och skriva prov, hon satsar på G och jag satsar på IG (skall skriva i matten). Duktiga vi är va? :D
Btw, älskar denna outfit, biden är en "bakom-kulisserna-bild" tagen på en modellplåtning för nelly.com. Bilden snodd från www.kenzas.se. Skall allt spana efter den där toppen, så underbart romantisk...

Inga kommentarer: