9 maj 2010

Strawtown

Godmorgon! Ursäkta den extremt dåliga uppdateringen, jag har haft fullt upp plus att blogginspirationen har varit = 0.
I helgen har jag jobbat och bråkat med matten, som det ser ut för tillfället kommer jag tyvärr inte fixa den. Därför är det panik att få ihop min behörighet och jag har ett par veckor på mig att skrapa ihop ytterligare 50 p.
Min enda chans är att validera dem, skall idag ringa min lärare och kolla om det finns någon omvårdnadskurs jag kan ta som bara är på 50p. Har dessutom kvar palliativ vård och cård- och omsorgsarbete. Men sedan är jag färdig för den här teminen... Suck!

Ute skiner solen, jag har på mig min blommiga sommarkjol (premiär!!) och är på G ner till Halmstad och min älsklings-Mickis. Äntligen så!
Bloggar förmodligen därifrån. Puss!

Inga kommentarer: