11 maj 2010

re:tone

Sitter för tillfället i telefonkön till Skatteverket, både jag och Robin är lite som frågetecken vad det gäller våra namnbyten. Pratade med vår präst idag, bokade möte och han ville att vi skulle ha namn-frågan klar tills vi träffade honom. Okidoki.

Imorse gick jag och Mickis upp som två vrak efter bara 3-4 timmars sömn. Vi låg uppe och tjattrade om allt mellan himmel och jord, sa godnatt ett par gånger men fortsatte och prata.
Trötta gjorde vi oss i ordning imorse, åt frukost och slängde i oss en kopp kaffe i solen nere på konditorit. Vädret var helt stunning nere i Halmstad, och så fort man kommer hem till Kungsbacka-Göteborg-Kullavik så är det snorkallt. Visst, fint väder, men inte alls varmt och härligt som det var nere i Halmstad. Där ser du Mikaela, Halmstad är bättre!

Imorgon har jag matteprov och jag har ångest. Försöker nå min valideringslärare som för tillfället inte verkar vilja svara på mail och hennes kollega har gett mig fel mobilnr. Får ringa igen imorgon och be om det, eftersom internet verkar ligga nere på kommunen :/ Stackare.

1 kommentar:

Therese sa...

Tack för omtanken Julia! Jag har jäääättetråkigt här.. Foten ska opereras, imorgon förmiddag! Kram