6 maj 2010

Runaround Sue.

Grrr.. Sitter med en mattebok i B-kursen och fattar ingenting. INGENTING. Jag blir så arg. Måste verkligen ha hjälp med den här kursen, annars kommer det gå käpprätt åt helvete. Robin verkade inte fatta hen heller, det var alldeles för länge sedan han läste matte för att han skulle kunna hjälpa mig. Jag får hoppas att poletten trillar ner imorgon då jag kan få hjälp av läraren.

Upp tidigt imorse och gjorde god frukost med kokta ägg och jordgubbssmootie. Robin var ute och sprang tidigt och jag satt i solen med min kaffekopp. Mamma lovade att kika in här innan jag börjar jobba ikväll, hon har varit så snälla och beställt min mattebok i sitt namn när jag satt på andra sidan världen och inte kom hem och kunde lösa mina praktiska göromål själv. Tack!

Nu tänkte jag hoppa i lite kläder, Robin har varit snäll och flätat mitt hår så det skall bli lockigt och fint. Om det blir det med den här flätan får vi väl se, tsss.. Love you, även om du suger på att göra din flickvän fin i håret ;)

Inga kommentarer: