20 maj 2010

Don't Cha?

Gud vad kvällarna går snabbt så fort man slutar lite senare på dagarna! Jag har varit på B3 idag och jobbat, och där slutar jag inte för än 16.30, übersent om man är van vid att strutta hem kring 2,3-snåret på eftermiddagen.
Så nu är klockan plötsligt halv 9 och jag har bara duschat och ätit tonfisksallad. Det roliga är att det är sant, det är faktiskt bara det jag har gjort! Jojo.

Igår kom mina kläder från H&M. Eller en del av det i alla fall. Topparna här under kostade 99 och 49 kronor, fyndat! Jag behövde några vårtoppar, efter år av bara klänninginköp med undantag för en och annan kjol. Perfekta med lackleggins och gladiatorsandaler i alla fall!

Fortfrande ingen effekt och jag börjar bli orolig. Genomgår jag det här en gång om dagen till ingen nytta alls? Morrar och googlar. Nu får det baske mej ta och... Grr..

I wanna make love in this club!

Helgen då? Jodå, har man söta toppar och höga klackar borde man ju ge sig ut på någon trevlig uteservering och visa upp sig lite grann, men har man inga pengar så har man inte. Istället lär det väl bli studier för min del, fan ta vädergudarna om det bli solsken. Då skiter jag i den ekonomiska krisen och länsar sparkontot. Folk överlever ju på vatten och kärlek säger dom ju?! Bäst att dansa anti-regndansen imorgon, så oddsen för fint väder sjunker.

Nu skall jag ta en kik i kylskåpet, kanske finns det något gott att ta med ner under täcket. Jag och Dixie skall dela på godbitarna. Luutra

Inga kommentarer: