27 maj 2010

Favoriter högt och lågt.

Favotitgodis: Gillar inte godis. Men en god kombination är jordgubbar, mörk choklad och rotfruktschips.
Favoritmat: Åhh, vad taskigt... Allt utom ostron, flsäkkotletter och insjökräftor. Wendy's?
Favoritväder: Strålande sommardag eller disig höstmorgon.
Favoritrestaurang: För svårt.
Favoritfärg: Jag gillar vitt och grönt.
Favoritbil: Haha. Jag hade gärna haft en S80 v8:a.
Favoritmobil: iPhone!
Favoritglass: Äpple/kanel, blåbär, melon och jordgubb. Choklad går bort direkt.
Favoritparfym: Just nu överdoserar jag Juicy Couture's "Couture Couture".
Favoritmusik: Johnny Cash året runt och fjortisdunk sommartid.
Favorit-tvserie: Bara en? Sopranos.
Favoritfilm: Går inte heller att säga... Men två bra är The Duschess och Inglorious Bastards.
Favoritdesigner: Tja, som student så köper man inte designerkläder, men hade jag badat i pengar hade jag köpt väskor från Miu Miu och klänningar designade Chanel.
Favoritbutik: Klädaffärer, inredning och exotisk matbutiker.
Favoritskådis: Joaquin Phoenix och Maggie Gyllenhaal.
Favoritdrink: Lynchburg Lemonade.
Favoritfrukt: Bär och omogna bananer.
Drömresemål: Shetlandsöarna, Maldiverna, amerikanska södern, Indien och Island.
Favoritträningmetod: Haha. All träning är av ondo.
Favoritskönhetsknep: Var glad så är du snygg. Höga klackar är inte så dumt det heller.

Bilden: Inlagda ägg på Tubby Dog i Calgary.

Inga kommentarer: