14 maj 2010

Nadada

Såg att förra inlägget var inlägg nr 800. Där ser man.

Sitter på jobbet och hinner skriva ett kort inlägg. Om vad? Tja. Fikat med Carro i solen idag och åkte sedan till jobbet. Trots att jag sov säkert 10 timmar i natt så sitter jag här och är småsömnig, längtar till sängen.. Kan säkert bero på att jag nyss åt köttfärsbiffar med hemlagat potatismos.
Jag har en del att stå i just nu. Måste börja läsa inför valderingen, tänkte börja läsa nu helgen för jag är ändå ledig som det ser ut nu. Skönt, jag hoppas på fint väder så kan jag ligga ute och sola och läsa samtidigt.
Sedan blir det lunch hemma hos mamma och pappa, och sedan tänkte jag och syrran hitta på något. Får se vad det blir, hänger ju lite på vädret i vanlig ordning.
Nu måste jag smita och byta av Laila, bloggar mer ikväll :)

Inga kommentarer: