14 maj 2010

Frisyrer...

Godmorgon! Precis som jag förutspådde så är det skitväder ute på min lediga dag :) Visst är det roligt nästan jämt?
Precis uppstigen och sitter här och ser ut som ett mellanting mellan fjortis och fotbollshuligan (iförd sporttröja, palestinasjal och för små hotpants).
Jag kan tillägga att skalbaggen är kvar i mitt kök, under durkslaget. Några förslag på hur jag skall handskas med situationen?

Jag lyssnar på Elvis och googlar brudfrisyrer. Det är Mikaela som skall få fixa mitt hår (stackare) på the D-day, så jag har samlat på mig lite bilder på hur jag hade velat ha det och mailat dem till henne. Ush, vilken ångest det måste innebära. But I'll be good. (bilden är klickbar)

Huset är städat. Kanske borde jag lägga mig och börja läsa på inför valideringen? Kanske det, men jag har ingen större lust. Men det måste väl göras. Om ett par veckor så har jag mina valideringsprov och sedan är det raka vägen tillbaks till Bukärrsgården för sommaren. Hoppas jag kommer in till hösten.

Nej, nu får det bli kaffe och Nyhetsmorgon. Puss!

1 kommentar:

Björn sa...

Otroligt snygga frisyrer, känns som att dom "brudiga" frisyrerna är på G tillbaka efter år av utsläppt med lockar och "ha det som vi vill"-inställning.