23 apr. 2012

Att visa för frisören...

Igår lyckades jag och Robin förstöra mitt hår med en förpackning blekmedel så på onsdag är det raka vägen till frisören för att återställa eländet. Det kommer inte bli billigt, känner jag på mig. Men eftersom jag ändå kommer bli bankrutt på kuppen så har jag tänkt att göra något nytt och få en ny färg. Den här bilden har legat uppe på bloggen tidigare som någon sorts inspo-bild som aldrig blev föremål för något annat än just inspiration, men den här gången tänkte jag ta med den här till frisören och vifta med. Jag vill alltså ha blonda, kalla slingor varvat med cendrefärgade. Kallt och nordsikt, tänker jag mig. Vilket faktiskt kommer innebära att jag kommer bli betydligt mörkare än vad jag är nu, spännande! (Håret jag syftar på är alltså andra tjejen fr vä, och om ni undrar varför de är nakna så är det Veckorevyns redaktion som "kastade kläderna" i något reportage för ett par år sedan för att visa upp "naturliga" och oretuscherade kroppar i tidningen.)


Inga kommentarer: