9 apr. 2012

Tillbaka.

God morgon! Den senaste veckan har det varit lite upp och ner, men jag skall försöka rycka upp mig lite nu. Ny vecka och dags att ta sig i kragen. Påsken har varit bra och varvats med god mat och jobb. Helt okej. Min påskmeny ligger här nedanför om ni har missat den, och det får ni ju inte göra såklart.

Kaffekokaren mullrar ute i köket och klockan är hlav nio. Klockan 13:00 har jag min första körlektion inne i stan (nervöst) och ikväll har jag förläsning i Västsverige genom tiderna. Idag kommer också mitt tentaresultat, så det är en ganska stor dag för min del. Jag hoppas på ett bra resultat på temtentan, behöver lite pepp just nu. Imorgon släpps min nya hemtenta i nästa kurs, så den här veckan skall bara fyllas med plugg. Plugg, träning och matlagning. Matplaneringen för denna vecka kommer snart. Fokus.


Inga kommentarer: