23 apr. 2012

Backwards.

Kaffekopp, solen tittar fram och jag sitter och planerar dagen. Den skall fyllas med lite städning, bloggande, kaffedrickande, senare plugg och sist men inte minst fiskätande och flåsande på gymmet. En bra måndag. Egentligen skulle jag ju in till stan och plugga, men med tanke på att jag ser ut som en kyckling i skallen så blir det vackert till att sitta hemma i mitt krpyin och plinka på tangenterna. Jag har en tanke om att bli färdig med hemtentan idag, hoppas jag kan slutföra det. Och just det ja, ikväll är det Inför EVSC på 1:an, wiie! Min och Robins tv-höjdpunkt på året. Nästan bättre än själva tävlingen!

Bilden är från vår "smekvecka" på Karpathos, nu är det bara 7,5 vecka kvar innan vi pyser iväg till Kefalonia för att fira tio härliga år tillsammans. Det skall bli så härligt... Bilden nedanför är tagen si så där 30 minuter efter att vi landat, vi har bara varit på hotellet, slängt in våra väskor och sedan knatat ner till en restaurang för att fylla på våra tomma magar. Tavernan låg precis vid vattenbrynet och jag kunde ju såklart inte hålla mig, maten fick vänta.



Inga kommentarer: