2 apr. 2012

You just don't -

Morgon! Tisdag och uppe med tuppen. Jag och Robin gjorde vårt typ tionde försök att gå upp och gå sedan Robin fick sitt nya jobb, med exakt samma resultat som innan. Ingen promenad. När Robin började jobba klockan åtta på sitt förra jobb gick vi ofta upp runt sex och gick ut och gick, och när han fick sitt nya jobb tänkte vi att det skulle funka fortfarande även om det skulle bli lite jobbigare. Vår runda tar 45 minuter och Robin åker hemifrån kvart över sex ungefär, så de här tio gångerna har vi satt klockan på 4:30 för att spatsera ut i mörkret. Det har som sagt aldrig gått, och ny har vi på allvar insett att halv fem är för tidigt. Så nu har vi båda varit uppe sedan 4:30 (eftersom ingen såklart kunde somna om), och jag börjar inse att det kommer bli en lååång dag... Men en bra dag, känns det som!

Dagen skall innefattas av morgonmys, bloggning och sedan stan på eftermiddagen med plugg och sist kvällsföreläsning. Jag har en god matlåda och känner mig allmänt pigg. Det blir nog bra det här. Nu skall jag ladda om kaffekokaren för kopp nr 2 och ge kissen frukost.



Inga kommentarer: