16 apr. 2012

Klar.

Måndag. Igår var jag och Robin och hade en "stor dag" köpte bil och sedan dess har jag legat i fosterställning och haft ångest och undrat vad vi gett oss in på. Men bilden är skitfin och egentligen är jag jättenöjd. Nu måste gamla Bettan väck så fort som möjligt bara, vi får börja med det redan idag.

I lördags var det lugnt med födelsedagskalas för mamma, vi åt kyckling och god tårta. Inget speciellt att rapportera från lördagen, jag och R var tidigt i säng. Stackaren har ju jour just nu, men den är slut på fredag. Det har bara varit en utryckning under det här dagarna, vilket kanske är lite synd för han tjänar ganska bra på dem. Jaja. Det reder sig.

Den här veckan är fullsmockad med grejer som skall göras. Bilen skall säljas, den nya skall hämtas, en cykel skall säljas, jag skall skriva hemtenta, jobba två kvällar och försöka klämma in så mycket gym som möjligt. På lördag är det dessutom stadspromenad halva dagen inne i stan för min kurs Västsverige genom tiderna.


Inga kommentarer: