10 apr. 2012

Såpp'

Nu har jag landat på Pedagogen efter min första körlektion. Det var spännande och roligt på en och samma gång, och såklart; jäkligt nervöst. Helst ville jag bara stanna bilen och ställa mig och spy i en buske, men det fick jag inte för körläraren. Nästa lektion är på måndag nästa vecka och då skall Robin med för att se hur lugnt och fint det kan gå om man inte gapar och skriker på mig. Haha, eller för att se hur hon lär ut, men jag håller på min egna teori.

Nu skall jag läsa om textilforsking och äta lammsadel (vad annars?) innan det är dags att åka upp till Humanisten för att gå på kvällen föreläsning. Jag har skolkat från de två sista i kvällens kurs och har massivt dåligt samvete. Men det kommer säkert gå bra, att misslyckas och få U i en kvällskurs bara bestående av hemtentor känns lite väl magstarkt. Jag skall klara det här. Och körkortet. Tut tut.

Inga kommentarer: