12 apr. 2012

Björk.

Tre inlägg de senaste tre dagarna. Inte bra, jag vet, men det har varit fullt upp. I onsdags var jag nere i Halmstad för att träffa Sophia och igår fick jag en riktigt bra pluggdag med min nya hemtenta. Jag är nöjd hittills. Dagen avslutades på uteserveringen Kungstorget tillsammans med Ida (och Charlotte Perelli som tydligen var hungrig hon med). Hem och stöp i säng efter att ha lagat lax, grön sparris och en riktigt bra hollandaisesås. Mums.

Idag är det fredag. Kaffet är slut så i koppen har jag rött té och framför mig ligger årets deklaration. Måste bli färdig med den så jag blir av med det. Katten vill inte gå upp (trots ganska exakt tolv timmars sömn) och jag måste dammsuga undervåningen. Jag har tagit pluggledigt idag, det gick så pass bar igår så jag kan unna min ledig helg redan från och med... AHORA. Skönt. Klockan ett kommer pappa och vi skall ner till Halmstad igen. Robin jobbar och har jour så helgen ligger blank om han skulle bli tvungen att åka iväg, förutom söndagen som skall tillbringas med bilprovning och övningskörning. Känns bra. Nu; duschen. Later.



Inga kommentarer: