16 sep. 2009

avcheckning (fade to black)

Jag är äntligen färdig med den här omgången av skoluppfgiften. Och jag kan åter igen konstatera, "Nej, ändmoräner och kemisk vittring av berggrunden intresserar mig inte ett SMACK!". Och med det är jag ganska nöjd, även om jag samtidigt är ganska nöjd med att allt troligtvis kommer vara färdigt idag, 2 dagar tidigare än vad det skall. Känns väldigt bra med tanka på att jag tänkte hitta på skojsigheter som att åka till Halmstad istället.

Nu skall jag ta och klä på mig luite kläder istället och göra mig i ordning. robin håller på med Nils bil där ute, han har tydligen tagit på sig att sälja den då han blev lovad 25% av vad han säljer den för. Samma sak gäller hans mammas bil som står här, så det blir för honom att fixa det där. Pengar att stoppa på sparkontot är alltid trevligt! :)
Skall som sagt till Kungsmässan och träffa Sophia, hon skulle köpa smink och jag tänkte kolla på nån tunika och ett par nya armband. Måste bara slänga på mig lite kläder först.
Sedan blir det hemgång med syster som skall hjälpa mig med slutspurten på inl 2, och lite god middag.

xxx luutra

Inga kommentarer: