16 sep. 2009

IamFashion

Godmorgon!
Har precis slagit mig ner vid datorn för ytterligare en dags plugg vilket känns helt ok (säger jag nu innan jag satt igång). Kollade igenom min mail innan och fann att stylebystars.com hade skickat ut rabattkoder till trogna kunder, vilket alltid är trevligt. Med min rabattkod och kraftigt sänkt frakt klickade jag hem den här lilla skönheten för Robin's sparpengar, för endast 175 kronor allt som allt. Me like.
Jag vill ha en ny liten partyblåsa och trots färgen tycker jag den passar ypperligt för mörka decembernätter. Vi svenskar är livrädda för vita plagg vintertid, något som jag bara tycker är überlöjligt :D Jag skall matcha min babydolldröm med sylvassa saddoklackar (nytt ord, såg det i Saol här om dagen), svarta naglar och nitarmband. Hot, hot, hot.

Annars ser dagen bra ut. Jag skall nu fortsätta plugga, har tre uppgifter jag borde klara av innan jag skall möta upp Alexandra för en sista fika innan hon lämnar mig för kanadicken imorgon. Jag är ständigt ratad, av SOMLIGA... ^^
Sedan skall jag hem och plugga igen, dvs om jag inte hunnit färdigt och suttit här och bloggat istället, och senare ikväll svänga förbi Kungsmässan och möta upp lillasyster som skulle köpa smink. Sedan är det hennes tur att hjälpa mig med mina sista skoluppgifter här hemma. Tänkte vara snäll och bjuda på mat, hon skal få hälleflundra och lite "överbilven" cheesecake med lime och vanilj till efterrätt.

Imorgon blir det Halmstad och Mikaela.

love - luutra

Inga kommentarer: