20 sep. 2009

Bilder mm.

Ojoj... Helgen har sprungit iväg. Men det känns ok. Imorgon skall jag jobba 07:00-11:00. Ni fattar. Jag kommer dö. Har lyckats få lite fasta tider på jobbet, vilket känns jätteskönt. Nu löper bara dessa tider över 5 veckor, men jag hoppas att dom kommer fortsätta med taktilen som är själva anledningen till att de böhöver en extra skalle (min skalle). Taktil är bra och tider till Julia är bra.

Igår åt jag och Robin karibisk lax här hemma, med chili, mango och ananas. Gottit. Sedan drog vi på oss lite snyggare kläder och åkte och tog en öl på Nordgården. Riktigt mysigt, länge sedan jag och Robin kunde sitta ner i lugn och ro. Vi hade i alla fall jättemysigt, satt ute och snackade skit. Det var en mindre bröllopsfest där samtidigt. Brudgummen var ganska full men väldigt rolig. Brudgummens "kompis" tryckte i honom 2 jäger i baren. Sedan spydde han i trappan. Fast han var lika glad för det. Bruden där emot var inte så glad. Kul bröllopsnatt han lär få... :D

Idag har jag myst här hemma. Ätit halvfabrikat för sörsta gången på hur länge som helst, röst & köttbullar, och höll på att spy. Robin med, vi är väldigt nöjda med vår inställning till mat lagad från grunden utan glutamat, konserveringsmedel, palmolja och konstgjorda fetter. Är himla stolt över den där veckoplaneringen vi börjat med, aldrig ätit så gott/billigt/varierat/smalt. Jippie!

Här kommer lite bilder från Halmstad...










Inga kommentarer: