23 sep. 2009

Peace

God"morgon". Har visserligen varit uppe sedan nio men ändå inte riktigt kommit igång. Tagit en långfrukost med kokt ägg och kaffe, för att avsluta det hela med grekisk yoghurt med ringland honung, en ny favorit bland många. Sedan satte jag mig och ringde massivt många viktiga samtal. Mycket nöjd på det hela taget, bara ett kvar av typ...9? Bara positiva besked på den fronten. Curry och Dixe som tidigare var försäkrade i Folksam är nu försäkrade i Agria, jag hade inget kvar att betala på Resurs Bank, Viasat ligger numer på månadsbetalning, Skandiabanken öppnade ett sparkonto till mig i ett nafs och passinförskaffande är förlagt till efter pappas Greklands-semester. :) Så. Nu vet ni det.

Min fyndklänning á la 150 spänn damp ner i brevlådan igår, och satt verkligen huuur bra som helst. Jag lägger upp bilder ikväll tänkte jag. Kommer bli jättefint nästa gång jag får för mig att hitta på något.

Idag är det slutspurten för inlämningsuppgift nr 3. Skall bli skönt att bli av med det även om jag tycker att denna uppgiften varit relativt intressant. Har 2 delar kvar innan jag skall skicka in den, och dessutom skall jag finlira lite. Inte helt nöjd med jobbet jag gjorde i måndags. Till middag blir det hemgjorda fiskburgare med blandad sallad och frillade morötter. Film och té blir kvällsaktiviteten. Over n' out, Luutra

Inga kommentarer: