16 sep. 2009

Och DÄR var hon i mål....

Så var jag äntligen färdig med inlämningsuppgift 2... Känner kanske att jag kunde gjort lite bättre ifrån mig även om jag hoppas på ett VG. Skall köra järnet nästa vecka på inl 3.

Klockan är nu snart halv 12 och ögonen går i kors. trött som sjutton, men gud vad härligt det känns att jag inte behöver gå upp imorgonbitt och sätta mig med detta igen. Nu blir det pluggpause i tre dagar, men jag tänkte börja med inlämning 3 redan på söndag så får jag ytterligare en dag på mig att göra något bra utav det hela. Har haft en del kontakt med min lärare i kursen via mail, och jag måste säga att det är stor skillnad ifrån min lärare i religion. Eller är det kanske i mitt intresse för de olika kurserna som skillnaden ligger i? ;) Tja, jag vet inte... Läraren i religionen älskade allt jag gjorde och alla mina åsikter, och här stöter man på kritik! Mycket konstruktiv och korrekt kritik för visso, but still - kritik! Hugha!

Nu väntar soffan och sedan sängen. robin ligger redan och väntar på mig och jag längtar efter att få krypa ner. Det har varit en lång dag med skola och ärenden som skulle uträttas, men äntligen är dagen över. (Har förresten hunnit svänga förbi Kungsmässan med lillasyster och köpt en kjol och en tröja. Lägger upp bilder imorgon)
Sov gott - snuttetassar!

yours truly, cherrylane's L.

Inga kommentarer: