19 apr. 2011

En dagens för 79 kr.

Dagens humör: Jodå. Jag har nog vaknat på rätt sida. Tror jag. Vi får se.
Dagens mående: Jo tack, lite ont i huvudet men annars så är det bra. Jag försöker känna efter, men några andra krämpor känner jag faktiskt inte nu.
Dagens borde: Transkribera. Dammsuga övervåningen.
Dagens frisyr: Nytvättat och hängande i ansiktet.
Dagens smink: Det blir nog inget med det idag.
Dagens klädsel: Kort svart kofta och mörkblå chinos. (Som borde beställts i en mindre storlek.)
Dagens planer: Transkribera och sola. Göra en budget för nästa månad.
Dagens materiella vill ha: Skor, skor, skor!!
Dagens fundering: Vilken färg jag skall ha på naglarna. Jag vill ha vår-naglar!
Dagens tråkigaste: Att katten och jag har bråkat, hehe.
Dagens längtan: Berlin kommer sitta fint om ett par veckor.
Dagens bok: Kokböcker.
Dagens mat: Falafel! Världen godaste!

Inga kommentarer: