20 apr. 2011

I'll give up this fight.

Mohoa. Jag är allt en liten datanörd. Nu har jag listat ut hur man lägger in egna HTML-koder, och kan därmed nu också lägga in egna bakgrunder, inte bara Bloggers egna eller egna bilder som man laddar upp från datorn - utan riktiga bloggbakgrunder. Jag är sjukt stolt. (För ingeting). Summan av kardemumman - den här fantastiskt vackra amerikanska vintage-flaggan. Jag älskar, supersnyggt.

Igår kastade jag och R in handduken och åkte och tog en öl och en kebabrulle. Klockan 11 på kvällen satt vi på våra pälsplädar på utsidan, tittade på stjärnorna, drack té och åt varma mackor. Jag älskar verkligen min man. (Varför jag nu inte skulle göra det.)

Om en stund skall jag sätta i gång med transkriberingen. Har massor att göra idag och satsar på att bli helt klar faktiskt. Måste verkligen få tummen ur nu.

Inga kommentarer: