26 apr. 2011

Så det säger du?

Dagens humör: Ett pendlande tillstånd. Om en stund så skall jag sätta mig med räkningarna, vi får väl se i vilken sinnesstämningen jag kommer befinna mig i efter det...
Dagens mående: Huvudvärk. Livet är en enda stor huvudvärk just nu, känns det som.
Dagens borde: Fortsätta med det jag faktiskt håller på med just nu; plugga. Innan dagen är slut så skall jag dessutom vara färdig med ett syfte inför B-uppsatsen samt en beskrivning av de insamlade föremålen på Marstrand.
Dagens frisyr: Blött, uppvirat i en handduk.
Dagens smink: Inget. Snustorr i ansiktet efter att ha tagit bort sminket med hederlig handtvå utan att bry mig om att smörja in mig efter. Bra. Aj.
Dagens klädsel: Olivgröna velourbyxor och Robins blå myströja. Varför tar jag alltid hans kläder när jag skall "mysa" för?
Dagens planer: Plugga, hjälpa R med hans plugg samt hämta paket på posten.
Dagens materiella vill-ha: Suck. Ett liv.
Dagens fundering: Den håller vi för oss själva!
Dagens tråkigaste: Nja. Att jag måste diska? Köpa nya blommor till köket?
Dagens längtan: Sommarlov. Fast ändå inte. Wierd.
Dagens mat: Till lunch blev det nässelsoppa med ägg och bacon, till middag fisk med avokado och natchos.
Dagens bok: Jag har huvudvärk, sa jag ju.

Inga kommentarer: