23 apr. 2011

Påskafton avklarad.

20:48 pm = hemgång inom kort. Hade det varit så att jag inte skulle jobba imorgon och alltså hade kunnat dra på mig något snyggt och åka in till stan tillsammans med alla er andra, då hade jag varit superlycklig. Nu är jag mest bara nöjd.

Dagen har ändå varit bra. PRODUKTIV. Jag gjorde som jag babblade om imorse, jag fick tummen ur och flög upp ur sängen, kokade den där kaffekoppen och satte mig och skrev. Påbörjade och blev faktiskt klar med transkriberingen av observationen. Syle'ade till det med bilderf från tillfället och mailade iväg. Slängde på mig kläder och trampade iväg till jobbet och tjänade storhelgs-pengar.

Imorgon blir också en bra dag. Först jobb till 12-tiden, sedan cykla (bränna kalorier alltså) hem och plugga. Har redan en lista i huvudet med vad som skall prickas av innan jag cyklar iväg (och bränner ännu mera kalorier) och tar bussen till A. Vi skall fika. Vi får väl se hur det går med det. Fikat, alltså.

Sleep tight.

Inga kommentarer: