8 nov. 2011

Bereda ordning.

Gosh, lite ångest. Klockan är tio i nio och jag sitter färdigklädd och väntar på att ta bussen. Idag skall jag börja skriva råmanus för inledningen, som skall in på fredag, samt försöka riva lite i min litteratur. Borde också börja jobba på vilka rubriker och frågeställningar jag skall ha... Gulp.
Igår kväll jobbade jag, och jag är bokad för jobb imorgon också. Jag har fått en del tider i november nu, så nu blir problemet det omvända och jag känner att jag jobbar för mycket istället för för lite. Jag får ta och rensa lite i det där, känner att uppsatsångesten är det jag måste jobba med nu. Jag behöver en tidsplan, helt enkelt. Lättare sagt än gjort.

Annars ser dagen lugnt ut. Jag skall sitta på biblioteket och plugga hela dagen, äta köttbullar och sedan åka hem och läsa. Imorgon är det tandis som gäller, vi hoppas att det inte är några hål eller större skavanker. Nu måste jag smita.

Inga kommentarer: