5 nov. 2011

Hudcrémer och sockerströare.

Jag kom på att jag inte alls ville sova, för jag har ett alldeles strålande blogginlägg att skriva.
Årets alla dagar går jag runt med en lista på min iPhone, där jag antecknar vad folk säger om olika saker, önskemål om presenter osv - eller bara ibland utbrister; Åh, vad fin! Då är jag där med min lista och knappar, i smyg...
Nu har jag kommit fram till att jag skall önska mig saker jag också - i tid. Därför önskar jag mig dessa två godbitarna i budgetklass, jag har suktat på dessa länge!



Body butter från KORRES (guavadoft) går att köpa på Apoteket och ända sedan den kom så har jag varit inne och luktat och kladdat med provburkarna. Sedan går jag och doftar på min handrygg heeela dagen, för det är exekt så länge doften håller sig. 190 kr för den!

Sockerströaren TALA kommer från www.koketcetera.se och är i sådan där 50-tals/diner-design som jag älskar. Hur snygg som helst att ha på bordet! 149 pix för den snyggingen!

Inga kommentarer: