28 nov. 2011

Höstvindar.

Klockan är 7 på morgonen och min andra intervju är äntligen färdigtranskriberad. Nu har jag en kort kvar som jag tänkte börja med, och sedan är det "bara" den långa kvar. Det gäller att sålla. Idag kör jag på glöggté och tända ljus vid datorn, ett himlans bra sätt när man vill komma igång och det egentligen är alldeles för tidigt för att kliva upp ur sängen. Men det gick riktigt bra idag, Robin for här för någon halvtimma sedan.

Dagens planer? Skriva klart här på någon timma, åka in till stan för handledarmöte klockan 10:00, plugg på Pedagagogen och sedan åka hem med Robin. Hoppas jag orkar transkribera klart den tredje intervjun ikväll. Jag skall ändå sitta uppe, klockan tio ikväll så har jag en Skype-dejt med Alexandra, det var länge sedan vi pratade med varandra. Hon och Liam har köpt ett hus i Calgary och det skall bli skoj att höra hur det går med all renovering. (Jag hade inte velat byta med dem, inte just nu i alla fall...) Men Alex är så himla fiffig och händig, så det går nog super!



Inga kommentarer: