11 nov. 2011

Found it.

Vaken och sitter och filar på inledning. Det är himla svårt, till och med vilken tempus man skall skriva i när inte allt material är insamlat är svårt. Jag sitter ofta och kommer på mig själv med att skriva i presens istället för imperfekt, och ajaj vad fel det blir då.

Idag är det fredag! Jag och Robin skall göra vegetariska tomatbiffar med tazsiki, tänkte att jag lägger upp receptet senare ikväll tillsammans med bilder. Tror det kan bli riktigt gott. Ute är det strålande sol men vi kom inte upp på vår morgonpromenad imorse. Jag sov som en stock (hela natten!) och sängen var sådär underbart varm och mysig när jag vaknade. Det var massa frost ute när jag kikade ut genom fönstret så... Naeh. Det blev att knalla tillbaks till sängen med katten. Vi kör på promenix ikväll istället.

Nu skall jag fortsätta skriva lite på inledningen för att sedan åka hem till mamma. Klockan 14:00 har jag min första intervju inbokade med några som bor i närheten, det är lite pirrigt. Frågelistan är ju inte "testad" ännu, jag hoppas att frågor osv kommer täcka upp det jag vill ha i materialväg.

Ha en fin dag i solen!

Inga kommentarer: