16 nov. 2011

Crazy Thursday.

Nu har jag sovit som en stock och hela livet känns lite lättare. Eller mer greppbart i alla fall. Det blev sovmorgon, den enda möjliga på några dagar nu, så klockan är redan 20 över 8 och jag sitter ändå här och gäspar. I koket har jag satt på té, får se om jag vaknar till liv efter en kopp sådant.

Nu idag på förmiddagen så skall jag sitta hemma och plinka på tangenterna. Klockan 13:00 är det uppsatsseminarium, det skall bli lite spännande. Jag gillar att vara tvungen att gå i genom vad jag gjort och strukturera mina tankar. Man får en extra-skjuts på vägen, liksom!
Efter seminariet så blir det Pedagogen i några timmar (börja skissa över brödtext och göra en tidsplan) innan R kommer och hämtar upp mig. Han verkar trivas ganska bra, där ute på Torslandaverken. Men jag har sagt till dem att de inte får jobba för fort, han och hans kompis, för de har en projektanställning och verkar ligga långt före tidsplaneringen. Ajabaja. "Maska" är ledordet, har jag tränat här hemma med honom. Maaaaaska, Robin. (Såsa skulle kunna vara ett annat bra ord.)

I eftermiddag är det lite pyssel. Efter Peddan skall jag åka till en möjlig framtida arbetsplats för att prata om att provjobba, och efter det så skall vi åka hem till mamma och pappa för att fixa med jackor och amerikanska flaggor. Det är stora saker på gång. Dessutom måste jag komma posten idag, jag tror nästan att min riktiga flagga skall ha kommit, de postade den i måndags så den borde väl komma här snart. Haha, med stång och allt. Det kommer bli himla stiligt, det här. (STOLT)

Nu måste jag sätta i gång här med mitt skrivande och tédrickande!

Inga kommentarer: