24 nov. 2011

Snudd på livlös.

Nu dimper jag i säng, jag är helt slut. Imorgon är det plugg, plugg, plugg och åter plugg som gäller. Skall vi vara helt ärliga så har jag lite ont i magen efter allt som inte har gjorts den här veckan. Lund, Stockholm, jobb och sedan Thanksgiving satte fullständigt käppar i hjulet för min c-uppsats. Imorgon blir det andra bullar, och nästa vecka skall vi inte prata om. Då skall jag fullständigt uppslukas av mina böcker och mitt material. Bye bye världen. Imorgon står följande saker på schemat:

* Transkribera den korta intervjun som gjordes i Lund.
* Skicka iväg några viktigt mail.
* Ringa vikariepoolen.
* Ta fram alla recept inför på lördag och gå i genom allt.
* Hämta kalkonen på Saluhallen.
* Tillverka flaggor och sätta upp den stora på fasaden.
* Göra en tidsplan för nästa vecka.






Inga kommentarer: