31 dec. 2010

Årsresumé; vinter/vår -10.

Året började väldigt bra den här gången. Robin som hade gått arbetslös några månader under 2009 fick jobb i februari. Jag pluggade på med min gymnasiekompetens och läste bland annat Historia B och C och Pedagogiskt ledarskap under våren. Det gick bra för mitt lag! I januari bestämde jag och R för att vi ville gifta oss när sommeren kommer, och vi började planera med en gång. Brudklänning, resturang, kyrka och plats för bröllopsnatten bestämdes redan under våren. Den första tärnträffen ägde rum i februari och vi skickade ut inbjudningskorten innan vårens stora happening - Kanada! Hela april tillbringade jag och R på andra sidan Atalnten, hos Alexandra och Liam. Vi åt kanadensisk mat och insöp nordamerikansk kultur, åkte skidor och njöt av en fantastisk natur.
Jag hände en del med tjejkompisar på stan under våren, det blev många fikor och shoppingrundor minns jag. Jag hann även med två trippar ner till Halmstad och Mikaela. Robin klippte snygg frilla i mars och jag lät i vanlig ordning mina stripor vara. Ett av mina bästa köp under våren 2010 var helt klart min svarta skinnjacka funkade till allt och håller lätt en säsong till.




Inga kommentarer: