25 dec. 2010

Direct.

Juldagen och jobb. Trött i huvudet men jag har snart rast, skall försöka blunda en timma. Välbehövligt.

Julafton var jättetrevlig. Först var vi hemma hos Robins mormor och morfar, sedan var det lite jullunch hemma hos farmor och efter det julbord och julklappsutdelning hos mamma och pappa.
Jag fick mycket fint, och jag hoppas att alla blev nöjda med våra klappar. Jag fick fina kokböcker, stickat och smycken bland annat, jag visar lite bilder imorgon.

Egentligen skulle jag bara ha jobbat idag, men eftersom det saknas folk så får jag gå in och jobba kvällen imorgon, men blir istället ledig på nyår. Känns bra, men nu när man varit inställd på att jobba på har vi ju slopat alla planer på firande. Kanske får det bli annorlunda nu? Jag skall hem ikväll och prata med R, vi har lite fryst hummer och skumpa så lite mys hemma får det bli först och främst. Vi får se.

Inga kommentarer: