16 dec. 2010

Mopedäventyr på Karpathos.

Jag bara älskar den här bilden på mig, haha... Varför flinar jag så dumt? Vad är det jag tycker är så spännande? Och varför har jag dragit upp axlarna till öronen?
Jag; "Hihi, hihi, jag blir fotad, hihi höhhö.."
What? Den snygga störtkrukan gör inte saken bättre.

Robin är också snygg, här har vi precis hämtat vår 100-kubikare inne i Pigadia. Det var den som däcket smällde på efter två dagar. Och för att inte glömma - när bensinen tog slut på ön och vi inte kom någonstans...

Stranden på fotot med mig på (där jag ser ut att ha DS) är Apela, en av Greklands tio vackraste stränder, enligt någon officiell rankning. Den låg ensam i en liten bukt med vackra pinjeträd och en mysig taverna. På bilden ser man också revet där det var så fint att snorkla.
Karpathos var lätt en av de bästa grekiska öar jag har varit på, vi pratar ofta om att åka tillbaks. Eftersom ön var ganska stor fanns det mycket att se och upptäcka.




Inga kommentarer: