15 dec. 2010

Korv med mos.

Dagens humör: Glad! Jag känner mig lugn men samtidigt nyfiken!
Dagens mående: Sedan den där månadslånga nästäppan har gett med sig så mår jag prima.
Dagens borde: Det vanliga plugga, men dessutom städa.
Dagens frisyr: Rakt i tofs sedan igår.
Dagens smink: Ingenting.
Dagens klädsel: Mmm. Kabelstickad kofta från Gina Tricot, Robins söndertvättade yllletröja från H&M, Robins nya långkalsonger, stickade strumpor med hål på hälen, svart halsduk och shepeardtofflor. Det hela är mycket välmatchat. ♥ ♥
Dagens planer: Läsa, laga mat och låna bok.
Dagens materiella vill ha: En översättningspenna.
Dagens fundering: Betyget på senaste tentan.
Dagens tråkigaste: Städa förmodligen. Borde börja med tvätten som skall torkas...
Dagens längtan: Åh, Grekland och värmen!
Dagens bok: Vi får se, jag har några att välja i mellan. Helst inte Foucault...

Bild) Gammalt på mig, tagen någon gång strax efter gymnasiet på Frank's café.

Inga kommentarer: