15 dec. 2010

Gosh.

Bubbleroom mailade mig nyss och meddelade att de hade skickat min lilla order idag, men att mina stickade strumpor med sidenband tyvärr var slut. De skulle bjuda på frakten som plåster på såren. ÄNTLIGEN ett företag som trots sin storlek behandlar kunder som kunder och inte som ett jobbigt måste. Jag som beställt en hel del kläder från nätet har råkat ut för en hel del dryga telefonister, felskickade varor och uteblivna ordrar. Glömmer aldrig när Nelly skickade fel skor, sedan var de jag egentligen slut och två veckor efter att jag retunerat de skickade skorna ringer de och kräver pengar. Min retur kom aldrig fram och nu trodde de att jag struntat i att retunerat och ljög om det. Till slut (efter 15 utbrott från min sida) så gav de med sig och "gjorde ett undantag", som de kallade det. Idioter!!

Det är så jäkla lätt att göra något litet för kunderna för att få dem att känna sig välkomna och "omhändertagna", synd att de inte fattar det. Men bra där Bubbleroom, jag handlar igen!


Inga kommentarer: