10 dec. 2010

Vi är goda vänner.

Jag skall inte skryta, men oh vad nöjd jag blev med min bouillabaisse igår! Jag hade inte lagt ner någon större själ i den, och när jag smakade så blev jag positivt överraskad. Precis som det skall smaka!
Jag slänger in receptet senare. Vi hade en jättetrevlig kväll igår, drack massa vitt vin och pratade allt ifrån skolminnen till politik och etiska frågor. Tjejerna åkte inte förrän vid 2-tiden. Jag plockade en del med disk osv efter det och kom själv inte i säng förrän vid halv 4. Konstigt nog vaknar jag i vanlig ordning vid 8 - dags att gå upp! (Eller i alla fall ingen möjlighet att somna om)
Därför får det bli frukost och städ, innan jag har hjärta att sparka upp stackars Robin. Jag skall in till Kungsbacka och hämta en bok och svänga förbi apoteket.

Några (dåliga) bilder från igår. Varken jag eller Empet ville riktigt fastna på kort.




Inga kommentarer: