27 dec. 2010

Boy, I'm not turning.

Måndag"morgon". Jag har precis ätit frukost (skinkmacka med senap, nog den sista för det här året...) och beställt min kalender. Äntligen. Den skall komma inom två veckor.
Annars har det blivit lite tvätt och... Hrm. Det var nog det. Jag är verkligen hopplös med att komma igång på mornarna! Nu blir det dusch, disk och börja läsa, jag har ett härligt kompendium som skall vara färdigläst ikväll.

(Imorse när jag vaknade var vänstersidan av min underläpp dubbelt så stor. Mitt munsår som än så länge bara är en hård bultande böld har under natten växt till den dubbla storleken och det ser nu ut som ett misslyckat Restylane-ingrepp. Behöver jag tillägga att det gör ont..?)

Här kommer ett par bilder från julfirandet i år. Först är det vårt goda julbord, sedan är det pappa som är så duktig och umgås med familjen i juletider, och sedan är det en av Dixies ungar, Oscar, som ligger och slappar på värmegolvet.





Inga kommentarer: