31 dec. 2010

Dåtid, nutid och framtid - mål och drömmar inför det nya året.

Så... Vad har vi lyckats med under 2010? Vad var bäst?

- Jag tog mig i kragen och läste upp min gymnasiekompetens, och tog (5 år senare än beräknat..) studenten!
- Jag började läsa på universitetet.
- Jag och älskade Robin gifte oss. Vilken dag!
- Robin fick en fast anställning.
- Våra två resor var riktigt bra! Karpathos och framför allt Kanada var underbart!
- Jag slutade röka (även om jag fuskar någon gång då och då...).

Och 2011 då? Vad hittar vi på för roligt då? Vad vill vi uppnå?

- Den där träningen alltså... Men om man klarar allt som jag anser att jag fixat under det gångna året, så borde det väl ändå inte vara så svårt att gå ner ett par kilo. Eller..?
- Robin skall förhoppningsvis börja läsa igen.
- Jag skall bestämma mig för vad jag vill med min kandidanexamen och börja arbeta mot ett tydligt mål - en examen och ett yrke!
- Kanske börja spara till ett litet hus. Ett litet rött med vita knutar, långt bort från civilisationen!
- Jag skall börja övningsköra och så småning om ta körkort.
- Två resor. En till Berlin och en till värmen!

Inga kommentarer: