6 juni 2010

Doing the best u can.

Färdigstädad!

Jag har en klump i magen, och vet precis vad det beror på. Men, försöker jag tänka, det varar inte för alltid och snart är det över. Bara en kort liten tid, bara hålla andan och blunda. Blä. Tack för komplimangen igår förresten, dumbass.

*Skaka - skaka - skaka*

Jag har lagat mat. I kylen står en god potatissallad och på bänken ligger lammkotletter och marineras i massa citron, vitlök, olja och annat smått och gott. Jag skall göra en stooor sallad med mozzarella och avokado till detta, grillat är allt bra härligt det!
Råkar dessutom veta att det finns lite daimtårta i frysen, helt okej efetråt med lite starkt kaffe på uteplatsen.

Nu längtar jag efter Robin, men han kommer om en stund. Kan passa på att bädda rent i sängenen så länge. Exciting. Luutra

Inga kommentarer: