22 juni 2010

Svamel från andra sidan trädet (smalar ihop sig)

Morn morn. Kaffe, Gritz, moln och längtar tillbaks till Kanada. Vill sitta på en dinner, dricka blaskkaffe och äta bacon. En Grasshopper och spela lite Gurka. Visst hade vi det fint, Alex? ^^

Jag vill resa! Vår inplanerade resa som skulle bokas har inte blivit bokad ännu, jag tror vi väntar ett tag. Vi har ju Grekland att ta i tu med först och främst. Måste införskaffa bikinis! Och ett par shyssta Ray Bans, vill så gärna. No monestas, just. Än, fuck it. Väntar på en leverans från Adlibris. Amerikansk matlagning vs Cajun, samt en bröllopsbok i sann fyll-i-det-själv-anda. Tänkte lägga fram den lite snyggt på bröllopet och ha den som ett minne.

"Salemto alby hata abl makalimo. (Habibi dah)
I submitted my heart, even before I spoke to her.
Maho kan fe baly, we fe khayaly barsemo. (Habibi dah)
Since in my mind, and my imagination, I had been drawing her out."


Vad har dagen att erbjuda då? Robin jobbar. Jag är ledig idag med. Naaajs. Lite uttråkad dock. Sugen på att hugga in i vigselprogrammen, festprogrammen kan vänta. Dock har jag ett problem, jag har verkligen ingen aning om hur jag skall skriva det i Word för att det skall bli rätt när det skall skrivas ut. Måste hitta en Word-nörd. Haha! Någon som vill erbjuda sig? Till dess, ringa kantor och präst. Ringde solister igår, check. Krogen? Inte check.

Inga kommentarer: