21 juni 2010

Tankar på en måndag

Kväll och slutet på en slapp dag. Lite samtal har blivit ringda, inte så mycket mer än det har hänt. Helgen har varit lång men belönades med en lång sovmorgon idag. Skall jag vara helt ärlig så tror jag att jag och Robin sov 11-12 timmar i natt, lite stört. Antagligen så behövde vi det.
Idag så kom mina två fantastiska klänningar ifrån Nelly, jag blev jättenöjd! Den blommiga var hur härlig och romantisk som helt, fast med den rätta sexiga touchen. Den svarta var bara fantastiskt syndig, smet åt på det rätta ställena och visade formerna. Bra köp alltså!

Midsommarveckan är inledd. För mig innebär det bara jobb onsdag, torsdag och fredag. På fredag jobbar jag dessutom dagen, så kvällen är helt fri. Är bjuden på ett par saker, men jag tror jag skippar. Anna ville komma hit och dricka nubbe och äta sill, så det blir nog så istället. Lugnare så, trots att jag är ledig dagen efter. Men jag orkar faktiskt inte med något annat.
På söndag skall tärnorna komma hit, jag tänkte att vi skulle grilla och planera lite för bröllopet. Känns som en bra grej, tiden springer iväg och snart är vi där. Jag längtar, men längtar nog ändå mer till att bara få vara med Robin och njuta av att få vara hans fru. Det vill säga, Grekland. Snart är vi på väg!

Robin sitter där uppe och plinkar på sin PS3'a. Jag får väl göra honom sällskap kanske, så vi kan kolla på film eller något. Än är natten ung. ^^ Tss..

Luutra

Inga kommentarer: