3 juni 2010

En hyllning till melanotan.

Efter att aldrig blivit brun i HELA mitt liv så har jag äntligen fått färg. Inget solarie, BUS-kräm eller otaliga timmar i vanliga solen har någonsin hjälpt. Nu på senare år har jag inte ens blivit röd, likblek är färgen som gällt för min del. Men nu har jag gått halva kuren med melanotan och är supernöjd. Jag fortsätter i två veckor och funderar på att köpa ett ännu effektivare melanotan efter, att underhålla med. Så ni som funderat men inte vågat, det är så värt det. Ett litet nålstick är ingenting mot vad man får :)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag funderar på att köpa men är osäker, var köpte du det ifrån? :) har du fått bieffekter som leverfläckar osv?
tacksam för svar! :)
/ amanda

Luutra sa...

Leverfläckar får man, men de är inte permanenta och försvinner när man slutar med melanotanet. I alla fall på mig. Inköpsställen hittar du om du googlar.

Anonym sa...

barbiedrogen funkar asbra jätte nöjd med resultatet , melanotan 2 nässpray är ett bra alternativ om man inte gillar sprutor.

snabb leverans och betalning via swish www.sveatan.com