9 juni 2010

Lite sådär från sidan (nej, andra!)

knäckebröd med rökt korv och sallad - halvlöjig svensk deckare på 1:an - lugn & ro

Har pysslat här hemma. R är på jobbet igen, och slutar vid halv elva. Själv har jag tvättat, diskat, plockat och budgeterat. Skriver man så?
Jag tycker ekonomi är ganska roligt, men det har jag nämnt tidigare. Nästa månad ser vi ut att kunna spara ganska mycket, och det är en härlig känsla. Jag har dessutom sett över hösten och kalkylerat lite över hur vår ekonomi kommer se ut då, och oj vilken skillnad det blir när man inte har några Kanada-resor och bröllop att spara och planera för.. :)
Dessutom hittade vi två nya budgetposter i höstens plan, nämligen studentlitteratur och busskort... ;) Spännande.

Livvakterna (suck) går på tv om en liten stund. Jag funderar på ägg och té till min smörgås, imorgon börjar jag banta. Är det tänkt.. Nej, nogsvamlat. Over n' out.

Inga kommentarer: