3 juni 2010

Kort.

Det blev ingen uppdatering igår. Och inte den utlovade i förrgår kom heller. Vet inte riktigt vad det är med mig och bloggandet nuför tiden, vi går inte ihop bara. Men nu är jag lite sugen, så nu funkar det... :)

I måndags gjorde jag mina slutprov. Jag blev godkänd på ett (gjorde aldrig kompletteringen) och fick VG på två. Helt okej, jag hade faktiskt utgått från att jag bara kunde få G i alla tre. Så jag får nöja mig så. Nu är allt i alla fall slut, nu väntar bara en sommar med jobb innan jag börjar på universitetet. Känns bra :)

För att fira detta (och för att få lite tid ensamma) så åkte vi in till stan och bodde på Eggers en natt. Välbehövligt och välförtjänt, vi njöt av varje sekund. På kvällen smet vi ut och tog en drink på Ritz, innan vi gick tillbaks till hotellet och badade. Nästa morgon blev det brak-hotellfrukost, är inte det det bästa med att bo på hotell? MMmm!

Igår var jag inne och fikade med Anna och Helena i stan. Först åt vi lite frukost på Egg and milk och sedan strosade vi ner till Linnégatan och tog en kall Ramlösa i värmen. Igår stekte det verkligen ute, idag verkar det vara lite sämre tyvärr. Synd, men jag har samtidigt inga större planer för vare sig dagen eller helgen. Kanske gå ut imorgon, vi får se.

Nu skall jag äta lite frukost ute på min fina nyplanterade uteplats, kaffe och smoothie! L.

Inga kommentarer: