24 juni 2010

Du sa vad?

Äntligen lite sol och värme, härligt! Detta firar jag genom att jobba kvällen - det perfekta sättet. Nej, jag skall inte klaga. Imorgon är det midsommarafton och jag är ledig från och med klockan 15:00. Då blir det raka vägen hem och städa huset, laga jordgubbstårta med mascarpone och göra lite fint. Plocka blommor att sätta på bordet, sopa uteplatsen och duka. Anna, Sophia och James kommer till os, så det blir lugnt och stilla. Haha, det får vi väl se...

Har hunnit med att sola idag, det var väl ungefär det enda jag kunde bocka av från min lista. Alltid något, kan vi ju se det som. Jag har bestämt mig för att lägga bröllopsplanerna lite på is till efter midsommar, då kan jag ta tag i allt igen. Helgen är fullbokad, folk hemma både på fredag och på söndag. Andas i en fyrkant.

Luutra

Inga kommentarer: