19 juni 2010

Kort resumé.

Lördagkväll och ögonen går i kors. Efter en trevlig (och lyckad!) shoppingdag med syster så åkte vi in till stan, drog på oss high heels och satte oss på Nordenskjöldsgatan och åt musslor, pasta och drack öl. Mötte upp en gammal kollega till mig, körde Babar och sedan donken innan det blev hemgång vid 3-4 tiden. Rasade i sängn men kunde inte sova längre än till klockan 8 - typiskt när man skall upp och jobba på eftermiddagen och vart ute och gjort stan hela natten! Men, jag har överlevt och lääängtar nu till sängen. Dessvärre skall jag upp 6 imorse och slutar inte förrän klockan 21:00. Ush!

Allt som skulle shoppas kunde införskaffas i fredags. Jag gjorde ett par fynd, hittade bland annat min efterlängtade "1800-tals-aristorkat-blus" i benvit shiffong med pärlor, broderier och hög hals. Till mina killer heels, mörka stilrena stuprör och en snygg balzer blir den underbar i höst! Jag lägger in bilder imorgonkväll.
Två andra superfynd var en stor svart hårrosett i siden samt ett rosettarmband i gråblått läder, 10 spänn styck på rea. Älskade och bilder kommer där med!

Bröllopet har gått på TV hela dagen. Älskade hennes outfit, vilken slöja! Hade jag gift mig i en enklare klänningsmodell så hade jag också kört på en gammal slöja med ett vacker mönster, men nu finns det så mycket detaljer i min klänning så att en enkel slöja är egentligen det enda alternativet. Men jag blir fin ändå! :)

Dags att dra sig hemåt och sova, saknar katterna, sängen och Robin! Luutra

Inga kommentarer: