30 juni 2010

A' you happy now bitch?

Godmorgon! Sämre väder men på mycket bättre humör! Har mycket roligt att se fram emot och jag njuter av varenda sekund av den här sommaren. :)
Fick en hel del gjort igår, nöjd med det. Jag skall boka in Alexandra för dejt på måndag tänkte jag, så vi blir av med festprogrammen. Sedan skall jag bara göra det sista med vigselprogrammen, checka av storlek osv, och skicka dem till präst och kantor så jag får grönt ljust därifrån. Efter det är det egentligen bara smågrejer kvar att ta i tu med, de roligare grejerna det vill säga...

Mina älskling är och gymmar. Men allre viktigare, han är och hämtar mitt paket från Adlibris. Äntligen! Fin kokbok av Jamie Oliver, "Jamie Olivers America". Yes! Sedan bok om Cajun-matlagning samt en bok för bröllopet. Börjar kännas bekant, gissar på att jag nämt dessa böckerna innan... :) Minnet, vet ni.

Förrutom att njuta av mina nya böcker idag tänkte jag slänga mig på gräsmatten, sola (solen kom fram igen!), måla naglarna och jobba på brännan. Börjar jobba gör jag kl 15:00, kör sedan torsdag och fredag. Helgen... Skall bli fint väder då, undrar vad man skall hitta på då..? Dessutom är det Marstrandsveckan nästa vecka, så då får man väl se till att ta sig tid att åka upp över en natt. Sova i bilen och skrika på Sociteten, det bör man göra en gång om året. ^^ Åh, fylleäta tillsammmans med fiskmåsarna framåt 5-snåret... M... Luutra

Inga kommentarer: