17 juni 2010

En bit i taget.

Kvart över nio och jag är hur trött som helst - är man en tant då? Kanske.
Jag har haft en mysig eftermiddag med syster och blivande make. Först var det bruduppsättningen som gällde, Kimo som skall göra mitt är verkligen superduktig! Det blir "loose", romantiskt, lockigt och sexigt. Precis som jag vill ha det. Suster blev inspirerad och skall klippa sig hos honom imorgon, jag följer med och ser hur en kaxig punkfrisyr skall trollas fram.
Efter frisörbesök blev det hem igen, där bakades det äpplepaj och en indisk veggryta (min bästa) tillreddes.
Tvspel har spelats, golf, nostalgi i form av Crash Bandicot och det söta spelet Little Big Planet är påbörjat.
Robin står i disken, själv skall jag kolla in TV-utbudet och dricka rabarbersaft. Imorgon är det shopping som gäller.

Over n' out. Luutra

Inga kommentarer: