6 juni 2010

Ovo je Balkan

Sovmorgon - skönt... Blev igår inringd till jobbet (trots att jag fortfarande är tjänstledig) och fick åka in. Surt, men jag får ta i det i veckan. Om inte annat kan man väl se det som extrapengar.

Strålande sol ute, idag igen. Själv har jag massor att göra med bröllopet, både festprogrammet och vigselprogrammet borde bli färdigt idag så jag skall sitta inne och glo framför en datorskräm förmodligen. Till det tillkommer lite tvätt och disk - mmm vad spännande. Robin slutar vid 4-5 idag, då blir det lammkotletter. Skall surfa runt och titta efter tillbehör, men jag misstänker att det ligger ett hemmagjort tropiskt kryddsmör i frysen, skulle nog sitta fint till. Potatissallad med avokado? Mumma.

På tisdag kommer Mikaela! Då skall jag göra makrill i vitvinssås :)



Bild) S vid Kärleksgrottan

Inga kommentarer: